Głównie filmów klasy B, ale to w sumie tylko dobrze o nim świadczy. Trancers i Dollman to niedocenione perełki.
Seria "Trancers", "Air America" - tutaj był świetny, ewentualnie jeszcze "Wietnam Texas" i "Dollman" - ale to to już mało kto kojarzy. A innych, epizodycznych ról lub mało znanych filmów to już nawet nie wymieniam.
CHOĆ NIE GWIAZDA PIERWSZEJ WIELKOŚCI PODOBAŁ MI SIĘ GŁÓWNIE W SERIALACH TV
Trochę podobny.